Si Oren yang Busuk dan Si Cacat yang Kesunyian

Posted on November 4, 2010

12



Assalamualaikum…
Dah lama tak kongsi pasal kucing dalam rumah Si Tukang Tulis. Buat pengetahuan semua, kini tinggal Si Oren sahaja yang masih menetap  bersama ibunya Si Cacat. Akak2 si Oren semua dah menghilangkan diri. Si Tukang Tulis tak pasti sama ada di colek, membawa diri atau sebaliknya…sedih…dari 6 ekor tinggal sekor je. Tu yang lama tak cite pasal diaorang…Si Tukang Tulis tengah berkabung atas kehilangan diaorang. Walau bagaimanapun, hidup perlu diteruskan, kini Si Oren makin manja dan Si Cacat cuma ada Si Oren je sebagai peneman dia wrestling kat umah.
Kini Cacat masih ‘Hot’ dan menjadi rebutan kucing kampung taman yang hensem2
Oren: Buruk la muka ko Capok…Capok: Sibuk la ko. Sedap ni…
Dulu berenam…lama2 tinggal berdua. apa la nasib kita ni…huhuhu
Huhuhuhuhu…Capok…sampai ati ko tinggalkan aku tanpa pesan…
Dalam kenangan…Capok Si Bulu Tebal…
Hidup kene teruskan…tapi tak suka mandi!
Sedap tol ’tilam vono’ ni…sekarang Oren makin manja. time dia tido kat atas ’tilam’ ni, Si Tukang Tulis pun tertido gak…bgn2 tengok dia masih tido tapi kat celah tilam ngan sofa. Seb bek tak kene lenyek :p
Takleh tahan kalo dia nak main…abis kene cekau ngan dia…
Kasih sayang ibu…Oren, tinggal ko je mak nak wrestling. Jangan ilang2 macam akak2 ko ye
Lepas kene lepuk ngan Cacat masa wrestling…
Apa gaya ko tido ni cacat…Cacat: Huhuhu…mana la anak2 aku lg 5 eko…makan tak…tido tak…hidup tak…
Jgn risau la mak…ajal maut ketentuan Allah. Oren kan ada…dah2…tido. sok nak sambung wrestling ngan mak…tak puas hati kalah ari2.

Posted in: MyCats