Si Oren: Kucing yang Penakut dan Nakal

Posted on October 16, 2010

6



Assalamualaikum…
Hari sabtu hari cuti untuk Si Tukang Tulis dan ramai lagi sahabat di luar sana. Biasa orang cuti melepak, Tapi Si Tukang Tulis ngah HOT…merajuk ngan dak2 kecik kat rumah yang dah buat ONAR..!!!
Al kisah di satu petang, Si Tukang Tulis nak basuh baju. Masa nak masukkan baju dalam mesin…tetiba bau semacam je. Ingat sebab bau peluh Si Tukang Tulis yang di peram…
Sekali berketul2 ‘bom atom’ dak2 kecik tu dalam baldi!…Memang hangin…pastu cari diaorang, sorang pun taknak ngaku!…betuah tol korang ni. Seb bek la comel2 belaka. Kalo orang…da lama kene tibai ngan rotan.
Takpe2…korang taknak ngaku takpe…tapi kalo tertngkap lagi pasni…aku mandikan korang sampai wangi. Hahahahaha…!!!
Kalo sahabat blogger tak caya diorang nakal …meh tengok gambar dan video kat bawah ni. Tapi time ni Oren kene buli ngan Mr.Begedil Padel (http://bacto.blogspot.com/

Advertisements
Posted in: MyCats, MyDiary