Model Tido yang HOT

Posted on October 13, 2010

14



Assalamualaikum…

Penat balik rumah…tapi penat tadi hilang lepas layan anak2 cacat yang busuk. hahahaha. Kali ni Cik Min jadi model tido. Kalo la ada tilam vono…Hahahaha…Jom Layan

Hi..Saya Min. Tengah makan ‘sosej’ termahal di Bangi. Jangan kacau saya nak makan!
Nyummm3…knp susah sangat nak tanggalkan daging dr tulang nih!
Harga je mahal. Tapi nak makan pun tak bole. Ah!..suda la…
Landing Time…Kalo la ada Tilam VONO. Kan best….
Apa tengok2…Tak nampak orang nak tido ni!
Agak2 berapa umur saya? HOT Tak??? ngahahahaha…….
Sebelum tido, pastikan tiada saki baki makanan di jari anda. jika ada, telan je :p
Lepas dah pasti tiada saki baki, kasi bersih sama itu kuku…
Pastu baru la bole tido….Sape colek bantal Min ni…! huhuhuuhu…..
Takda bantal pun takpela…da ngantok sangat nih….jemput tido🙂
ZzzzZZZzzz….Kepada sape yang tengah mengintai….Thanks dtg blog Si Tukang Tulis. penat dia jadi Photographer Min.
 Hahahaha…Tido ngan makan memang diaorang pandai.
Posted in: MyCats, MyDiary