Bila aku jd komposer…Bole caya ke???jom dgr :)

Posted on July 22, 2010

19



Assalamualaikum….

Kepada semua rakan blogger…pernahkah anda semua melakukan sesuatu yg diinginkan dan tetiba dapat peluang melakukannya???Aku sukakan muzik, tapi tak pandai nyanyi (Ngahahaha….). Baru2 ni nescafe buat contest untuk compose lagu (yg nescaffe chill lah tu…) aku pun ntah kenapa tetiba semangat nak men contest tu (memang minat game2 kat fb tp bnyk yg cpt bosan.

Tp yg nescafe ni memang syok gak ar sbb korang akan susun bunyi alat muzik dan compose lagu n lirik dia skali. dia minta kita compose dalam 20-30 saat gitu. nak men alat2 muzik tak pandai…susun mcm puzzle pun bolela hahaha. Ramai gak yg dah compose dan publish. korang leh tgk2 dan pilih kat sini. Aku register pastu cuba men susun2 dan ini hasil aku…kalo nak dgr, sudi2lah………


P/S: Tapi tak sedap mane la, saje je nak lepas gian men game. hehehehe….
Korang tak nak Cuba Ke?
Posted in: MyDiary